torsdag den 14. februar 2013

Endnu et spaghetti-soundtrack

Jeg ved slet ikke hvor meget denne blogs læsere går op i soundtracks, men her er i hvert fald endnu et af slagsen. Det er fra Duccio Tessaris spaghettiwestern VIVI O, PREFERIBILMENTE, MORTI fra 1969. Internationalt er den kendt som ALIVE OR PREFERABLY DEAD, mens den i Danmark fik premiere under titlen SÅ RAM DA FOR H....! Musikken blev komponeret af Gianni Ferrio og den 25. februar udgiver Digitmovies en cd med 19 ekstra minutter, der ikke har været ude før. Den samlede spilletid er godt 49 minutter.

4 kommentarer:

  1. Jeg er en af de læsere her på bloggen, der læser dine indlæg om soundtracks med stor glæde, så bliv endelig ved :-)

    Jeg har selv lige fået de to Provvidenza-soundtracks af Ennio Morricone og "El Cisco" af Bruno Nicolai med posten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg heller ikke tænkt mig at droppe soundtrack-nyhederne, men de får stort set ingen kommentarer, så måske er interessen begrænset.

      Spændende indkøb, by the way...

      Slet
    2. Jamen, vi er skam mange, der værdsætter dine soundtrack-indlæg.

      Men jeg kommenterer ikke nødvendigvis alt det interessante, jeg læser.

      Slet
    3. Nu ved jeg godt, at selv interessante indlæg ikke nødvendigvis afføder kommentarer, men det var bare lidt påfaldende, at der ingen kom på soundtrack-indlæggene.

      Slet