mandag den 20. april 2015

Dagens indkøb

Havde et ærinde på Vesterbro, og smuttede lige ind i Accord på Vesterbrogade. Her fandt jeg en sjælden cd med Marcello Giombinis musik til EHI AMICO... C'È SABATA. HAI CHIUSO! og È TORNATO SABATA... HAI CHIUSO UN'ALTRA VOLTA!  - den første og den tredje film i Sabata-serien. Som nævnt, så er der netop kommet en deluxe-udgivelse med al musikken, men umiddelbart har jeg brudt mig bedst om de lydklip, jeg har hørt fra 1'eren. Så måske vil denne cd være rigeligt for mit vedkommende. Under alle omstændigheder kan jeg få en passende smagsprøve.

3 kommentarer:

  1. Musikken var 1'eren holder max, mens 3'eren er noget rod; det er indtrykket efter et par gennemlytninger,

    SvarSlet
  2. Kvaliteten af musikken passer vidst meget godt med kvaliteten af filmene. 'Sabata' er meget underholdene, mens 'Return of Sabata' er noget kedeligt rod. Bruno Nicolais musik til 'Adios Sabata' er i øvrigt også rigtig godt, selvom det nok ikke er en rigtig Sabata film, og i virkeligheden burde man kalde den for 'Indio Black'.

    Jeg troede i øvrigt at denne blog var død, men rar at se, at det ikke var tilfældet.

    SvarSlet
  3. Tak for info. Har desværre aldrig set en Sabata-film. Tæller stadig på fingre i forhold til om jeg skal købe deluxe-udgaven af disse soundtracks.

    Nej, bloggen er ikke helt klar til at blive slæbt op på Boot Hill, selv om den har levet et usikkert liv.

    SvarSlet