tirsdag den 7. april 2015

Støvet har ikke lagt sig over prærien: Rygende Revolvere-indlæg nr. 100

Nogle læsere har måske bemærket, at jeg de seneste par dage har lagt en lille håndfuld indlæg ud her på bloggen. Rygende Revolvere har ellers været plaget af lange perioder uden den store aktivitet, og jeg har et par gange fået tilbud fra andre, der gerne ville overtage sherif-stjernen og føre bloggen videre. Jeg har sagt tak, men nej tak, fordi jeg selv har været i tvivl om denne blogs fremtid (og så kan jeg i øvrigt godt lide at gøre tingene på min egen måde).

Men på den anden side er det sjovt at skrive om westerns, selv om det ikke er en genre, der har den store interesse her i Danmark. Men nu er jeg heller ikke western-ekspert, så det kan mest blive til nogle hyggelige skriverier i ny og næ, og Rygende Revolvere er for god en idé til, at den bare skal ende sine dage oppe på Boot Hill. Så kig forbi engang imellem ... måske har støvet ikke helt lagt sig over prærien endnu, og et indlæg eller to om ugen kan det vel nok blive til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar