lørdag den 21. maj 2016

Præriestøvet lægger sig

Jeg har købt en del westerns de seneste måneder, men jeg har desværre ikke haft tid til at se en eneste af dem. Så når jeg endelig får lidt luft i kalenderen, så ligger der uden tvivl et tommetykt lag præriestøv på bunken med dvd'er og Blu-rays - og der er sikkert også et par vindhekse, der skal fejes af vejen.

Men det forhindrer mig nu ikke i at planlægge fremtidige indkøb. Har kig på klassikeren SHANE, som Eureka Entertainment udgiver på Blu-ray den 6. juni. Den har de tidligere haft ude i en limited edtion dobbelt-disc-udgave, hvor filmen blev præsenteret i forskellige billedformater, men den nåede jeg så ikke at købe, og den koster nu en pæn sjat på f.eks. eBay. Men jeg lever fint med at bestille enkelt-disc-udgaven - og så håber jeg, at den ikke ender i den præriestøvede bunke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar