søndag den 12. juni 2016

Blog-sheriffen siger undskyld ...

... for den lave aktivitet her i den støvede prærieby, men jeg har haft travlt med alt muligt andet. Ville egentlig gerne have genset THE MAN WHO SHOT LIBERTY VALANCE med henblik på at skrive en anmeldelse af Matthieu Bonhommes tegneserie MANDEN DER SKØD LUCKY LUKE, men jeg har ikke nået det. Men jeg vil bare sige, at det er en glimrende tegneserie med en fin historie og en god stemning.

Man kan sige, at selv om albummet præsenteres som "Et ekstraordinært eventyr med Lucky Luke", så er det en mere ordinær historie med manden, der er hurtigere end sin egen skygge - i hver fald sammenlignet med den "rigtige" Lucky Luke-serie. Men jeg var godt underholdt. En længere anmeldelse bliver det desværre ikke til i denne omgang, men jeg satser nu stadig på at få genset THE MAN WHO SHOT LIBERTY VALANCE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar