mandag den 18. marts 2013

Støvet sænker sig over prærien

Jeg må indrømme, at det er hårdt arbejde at drive to blogs, og derfor er det længe siden, jeg for alvor har fået skrevet her på Rygende Revolvere. Nu er det så heller ikke Danmarks mest populære blog, men jeg vil sige mange tak til den lille trofaste posse, der kigger forbi.

Her er lige lidt western-stemning i tilfældig rækkefølge, nemlig dvd-forsiden til Vincenzo Dell'Aquilas ...E VENNE IL TEMPO DI UCCIDERE, der udkommer på dvd i Tyskland den 12. april fra Savoy Film under titlen DJANGO - EINLADUNG ZUM TOTENTANZ, plakaten til R.G. Springsteens amerikanske RUSTLERS OF DEVIL'S CANYON fra 1947, en reklame for den seneste western fra Hallmark Channel, SHADOW ON THE MESA, der får USA-premiere den kommende weekend, forsiden på det nye nummer af TEX WILLER, der udkommer i Norge i dag, samt plakaten til Allan Dwans amerikanske WOMAN THEY ALMOST LYNCHED fra 1953 (med Audrey Totter og Joan Leslie i de kvindelige hovedroller).





4 kommentarer:

  1. Det er forståeligt. Jeg drev engang to blogs, men måtte opgive. Har problemer nok med den ene jeg har nu.

    SvarSlet
  2. Keep up the good work, Søren! Jeg kigger forbi hver dag, for at se om der er nyt fra West-fronten. :-)

    SvarSlet
  3. Det der med, hvor populær den er, skal du måske ikke kigge så meget på, men om det er sjovt for dig selv. Og dine læsere, hvor få vi end er, lader jo til at kunne lide den. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er selvfølgelig på en måde korrekt, men læsertal betyder nu alligevel noget; især hvis man bruger timer på et projekt. Men nu er bloggen så ny, at det er utopisk at forestille sig, at læsertallene vil være høje endnu.

      Slet