torsdag den 31. december 2015

Godt nytår til alle western-fans

2015 er slut, og jeg vil ønske alle Rygende Revolvere-læsere et godt nytår. Nu er målgruppen for denne blog ret begrænset, og besøgstallene er beskedne, men jeg sætter pris på alle, der kigger forbi. Sjovt nok er der også en del klik fra USA, men det er jo også genrens hjemland, og Google-søgninger sender nok en del amerikanere forbi denne side. En overgang var der også flere besøg fra Rusland, men her har vi sikkert at gøre med spammere og ikke western-fans.

Rygende Revolvere har haft en noget ujævn tilværelse, og der har været flere måneder i træk, hvor der ikke er kommet nye indlæg. Tak til de fans, der ad to omgange har tilbudt at overtage bloggen for at holde liv i den. Det viser, at det er en god ide med en western-blog på dansk, og selv om jeg ikke kan sige noget om hvor meget, jeg kan få skrevet her på siden, så har jeg ingen aktuelle planer om at lade denne blog ride ud i den evige solnedgang.

For et par uger siden rykkede Rygende Revolvere også ind på Facebook, hvilket har vist sig at være et fint supplement. Korte dagsaktuelle nyheder så som "Der kommer en John Wayne-western i eftermiddag på DR2" passer bedre på et hurtigt medie som Facebook. Jeg håber, at jeg kan holde liv i både blog og FB-side i det nye år. Vi ses ude på prærien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar