fredag den 19. juli 2019

Westerns ... fra dvd til Blu-ray

Her på kanalen har jeg ikke lagt skjul på, at jeg er meget glad for Blu-rays, og jeg er stille og roligt ved at skifte nogle af mine dvd'er ud til det format. Det går ikke så stærkt, og der skal jo også være mening med galskaben, for det er jo på ingen måde gratis. Her er et kig på en hylde med westerns, hvor dvd'erne "rager op over" de lidt lavere Blu-rays. Der er stadig et stykke vej, men det er jo en af fornøjelserne ved at være samler.

5 kommentarer:

  1. Jeg skifter også ud her og der, men har over 1400 film, så det projekt bliver jeg aldrig færdig med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er et evigheds-projekt, men det er også lidt sjovt at gå på jagt efter nye udgaver af filmene.

      Slet
    2. Ja, jeg køber stort set ikke nye film længere, blot nye udgaver.

      Slet
    3. Henrik, selvom du ikke køber nye ting mere, så burde du checke tv-serien "Deadwood" ud - hvis du ikke allerede har. Den er glimrende, og kørte ikke så længe at den overskred sin besøgstid.

      Slet
    4. Jeg skal i hvert fald også have tjekket DEADWOOD ud en dag, men er bare ikke nået til den.

      Slet