fredag den 24. februar 2023

En af de smukkeste forsider på en western-tegneserie

Her forleden havde en af mine gode venner inviteret mig på frokost inde i byen (når man lige har rundet de 60, kan man tillade sig at strække fødselsdagen til at vare i flere uger, og det var netop derfor, at jeg blev inviteret ud). Bagefter gik vi en tur i Faraos Cigarer på Strøget, hvor jeg fik ovenstående Blueberry-tegneserie; også som en fødselsdagsgave. Da vi kiggede hen over de mange forsider, bemærkede jeg, at det er verdens smukkeste forside på en western-tegneserie - det er i hvert fald en af dem, og jeg er rigtig glad for at have den i samlingen. 

Jeg har endnu ikke alle bind af de flotte Blueberry-genoptryk fra Cobolt, da jeg har prioriteret andre ting, men det skal nok komme en dag. Helt billige er de jo ikke, men de er det dæleme værd.

1 kommentar:

  1. Jeg er heeelt enig. Den forside har jeg elsket, lige siden jeg købte den i form af Fort Najo nr. 6 (fra IP).
    I øvrigt mener jeg at have læst, at Cobolts bagmand, Carsten Søndergaard, er så glad for Blueberry, at han vil genoptrykke, når samlebindene går oop.

    SvarSlet