Nu er det ikke så ofte, at vi ser limited editions til det danske marked, men det kommer sjovt nok til at ske med netop THE FAR COUNTRY, der i øvrigt har titlen HVOR GULDET KALDER her i landet. Den 29. juli udkommer filmen på både dvd og Blu-ray fra Excalibur Media - og på Blu-ray endda i to udgaver, hvor den såkaldte limited edition-version vil indeholde en filmplakat og fire postkort. Det er da ikke så dårligt.
torsdag den 7. juli 2022
Anthony Manns THE FAR COUNTRY udkommer på dvd og Blu-ray
tirsdag den 17. maj 2022
TV-serien BILLY THE KID kommer på Viaplay fra midt i juni
Serien er lavet til den amerikanske TV-kanal EPIX, og der er 8 afsnit i første sæson. Tom Blyth spiller titelrollen, og vi kan se frem til at opleve den på vores breddegrader fra søndag den 12. juni på Viaplay. De vil efter sigende frigive et afsnit om ugen, så man skal have lidt tålmodighed, hvis man er typen, der gerne vil se det hele på én gang.
torsdag den 5. maj 2022
KILL THEM ALL AND COME BACK ALONE på vej fra Studiocanal
søndag den 24. april 2022
Anthony Manns BEND OF THE RIVER på vej på dansk dvd og Blu-ray
torsdag den 14. april 2022
Hm, skulle man købe denne her?
For ikke længe siden blev den udgivet af det schweiziske selskab Explosive Media i en mediabook-udgave med både en dvd og en Blu-ray i. En 40 siders booklet følger også med, og der skulle være tysk, engelsk og italiensk lydspor og undertekster. Absolut fristende, og det er jo en limited edition, så man skal nok ikke vente i årevis med at købe den. Men jeg tror alligevel, at jeg tænker over det et par dage.
tirsdag den 12. april 2022
Hov, se lige her. Western-trilogi på dansk til unge læsere
tirsdag den 5. april 2022
Så fik jeg lige en klassiker, jeg ikke har set, hjem til samlingen
Den landede i min postkasse i går i en flot Blu-ray-udgave fra The Criterion Collection - og det er jo altid en garanti for en flot udgivelse. Titlen skulle vist være udgået, men jeg var så heldig at finde den hos Zavvi. Og det giver mig så ekstra god grund til også at få set remake-versionen fra 2007, som jeg heldigvis allerede har liggende i bunkerne.
Nu er det ikke helt skidt, at der er mange klassikere, jeg ikke har fået set - for så er der bare så meget mere at glæde sig til.






