torsdag den 14. april 2022

Hm, skulle man købe denne her?

Ak ja, der er så mange spændende titler på markedet, men man kan også lade sig rive med af en stemning og købe så meget hjem, at ens lommepenge-konto begynder at snerre af en, hver gang man lægger noget i den elektroniske indkøbskurv. Nu faldt jeg for eksempel lige over denne her: ¿QUIÉN GRITA VENGANZA? er en spansk-italiensk sag fra 1968 af Rafael Romero Marchent, og den skulle være ganske glimrende. 

For ikke længe siden blev den udgivet af det schweiziske selskab Explosive Media i en mediabook-udgave med både en dvd og en Blu-ray i. En 40 siders booklet følger også med, og der skulle være tysk, engelsk og italiensk lydspor og undertekster. Absolut fristende, og det er jo en limited edition, så man skal nok ikke vente i årevis med at købe den. Men jeg tror alligevel, at jeg tænker over det et par dage.

2 kommentarer:

  1. Gør det nu bare! Du vil jo gerne!! :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha! Ja, det vil jeg selvfølgelig gerne, men jeg tror nu alligevel, at jeg lige holder igen et par uger - mest fordi jeg er faldet over et par andre ting, jeg gerne vil slå kløerne i.

      Slet