lørdag den 13. april 2019

BUFFALO GIRLS snart på dvd

TV-miniserien BUFFALO GIRLS har før været udgivet på dvd i Danmark, men den skal man ud på brugt-markedet for at finde. Men fra den 25. april får man igen mulighed for at købe den. Det er Majeng Media, der udgiver dvd'en her i Skandinavien. BUFFALO GIRLS er fra 1995 og er baseret på en roman af Larry McMurtry; det er ham med LONESOME DOVE. Anjelica Huston, Melanie Griffith og Gabriel Byrne er blot tre af de gode navne på rollelisten. Billedformatet vil være 4:3, da det jo er en TV-produktion.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan informere om, at Buffalo Girls har været udgivet tidligere her i Danmark

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, cool. Tak for info. Kunne ikke lige finde noget om den, men har lige set en til salg på DBA, og det cover kan jeg genkende. Jeg opdaterer indlægget.

      Slet
    2. Fint nok. Men jeg vil nu nok stadig foretrække TV-serien, som blev vist i to afsnit på 2 gange 1 time og 29 minutter. Jeg har altid på fornemmelsen, at der er gået lidt tabt, da man udgav det hele som en film.

      Slet
    3. Spilletiden bagpå angives på billeder, jeg har set, til at være 2 timer og 37 minutter. En nyere amerikansk dvd fra Mill Creek Entertainment siger 3 timer og 2 minutter. Det er en voldsom forskel, hvis angivelserne er rigtige. Men jeg kan heller ikke finde info om en nedklippet/sammenklippet version. Underligt.

      Slet