onsdag den 15. maj 2019

Ugens fund: Så fik jeg lige fat i over 1000 sider med Jonah Hex

I går var jeg et hurtigt smut i Næstved. Det gik lidt stærkt, fordi vi havde en aftale i København om aftenen, så af Næstved fik jeg kun set det lokale antikvariat. Her fandt jeg tre bøger til min kone, men nåede ikke at grave noget frem til mig selv - men det er også cool. Det egentlige formål med min tur var dog en handel via DBA, hvor jeg var faldet over de to Showcase-opsamlinger med Jonah Hex, som DC Comics udsendte i sin tid.

Begge bøger har jeg gennem årene kigget på i Fantask, men har tænkt: Dem køber jeg næste gang! Det blev så aldrig til noget, og så blev bøgerne udsolgt. Man kan selvfølgelig finde dem via Amazon, eBay og den slags, men priserne kan være i den høje ende - og hertil kommer porto fra udlandet. For et års tid siden blev bind 1 solgt via en dansk Facebook-gruppe, men her var jeg ikke den første, der slog til.

Men det var jeg denne gang, og nu har jeg mere end 1000 sider med den gustne western-helt at glæde mig til. Herligt. Desværre udgiver DC ikke længere opsamlinger i Showcase-serien, og de blev ikke færdige med at genoptrykke alt det Jonah Hex, der findes. Men det her er en rigtig god ting at have på hylden, så jeg skal ikke klage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar