fredag den 21. april 2023

Jeg har købt lidt, men der er også noget, jeg har sprunget over

Der er kommet et par nye titler i samlingen. THE NAKED SPUR er jo en af de mange klassiske Anthony Mann-westerns, og den er blandt andet udgivet på Blu-ray af Warner Bros. i deres Archive Collection - og den har jeg fået hjem fra England. Og Lawrence Kasdans WYATT EARP havde jeg lidt overset at få købt - mest fordi en af de dvd-forhandlere, jeg ofte bruger, havde smidt den under genrerne "eventyr" og "krimi" i stedet for "western". 

Med skam at melde har jeg faktisk aldrig set de to film (men sådan er det jo med mange ting), men nu har jeg altså muligheden. Desværre er min western-bunke ret stor efterhånden, så jeg køber ikke hjem i bundter. Derfor holdt jeg mig også for øjnene, da engelske Eureka Entertainment for ikke længe siden kørte et udsalg. Der var flere spændende ting at vælge imellem, men jeg sprang over denne gang; blandt andet fordi meldingen fra selskabet heldigvis var, at der ikke umiddelbart var nogle af filmene, der lå i farezonen i forhold til at blive udsolgt.

... og nu skal jeg altså have ryddet lidt op i samlingen. Det bliver især dvd'er, jeg kommer til at kigge på. Måske skal de videre i systemet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar