tirsdag den 31. januar 2023

Endnu en stak norske Tex Willer-tegneserier er ankommet

Jeg synes stadig, at det er sjovt at læse Tex Willer-tegneserier, selv om jeg ganske vist har en solid stak liggende, jeg ikke er nået til endnu. Det er de norske udgivelser, jeg læser, og jeg koncentrerer mig om de almindelige månedshæfter, selv om der udkommer mange forskellige ting deroppe i Norge. Nu kan meget af det være tricky at få fingre i, og det er heller ikke billigt at købe tegneserier, når man nu også interesserer sig for andre ting.

Men selv den almindelige månedsudgivelse er blevet mere besværlig at skaffe. Førhen har jeg bestilt via CDON/Adlibris, men de gider ikke længere at have alle titlerne på lager. Udvalget er decideret tilfældigt, og det er jo noget rod, når man har med fortsatte historier at gøre. I dag har jeg så hentet en pakke fra den norske forhandler Bokkilden.no, og den indeholdt seks hæfter; altså et halvt års udgivelser.

Det har fungeret fint. Hæfterne var pakket solidt ind, og så lever jeg fint med, at der lige røg et PostNord-gebyr på. Selvfølgelig er det samlet set en dyr model, men det er så kun 12 hæfter om året, jeg er interesseret i at få hjem. Det går nok; og nu må jeg heller få læst den Tex Willer-bunke, jeg har liggende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar