fredag den 27. januar 2023

Et par herlige fødselsdagsgaver

Jeg har haft fødselsdag, og blandt de mange gaver var også et par western-ting. Den ene var DEN STORE BOKA OM MORGAN KANE, redigeret af Atle Nielsen og Kjell Jørgen Holbye. Og det er en stor bog, 345 sider i hardcover. Den ser virkelig flot ud, og jeg er glad for at have fået den i samlingen.

Den anden var en Bud Spencer-Terence Hill Blu-ray-boks med fire film: OCCHIO ALLA PENNA (1981, BUDDY GOES WEST), BOTTE DI NATALE (1994, THE TROUBLEMAKERS), DIO PERDONA... IO NO! (1967, GOD FORGIVES, I DON’T) og OGGI A ME... DOMANI A TE! (1968, TODAY WE KILL, TOMORROW WE DIE). Det var faktisk kun den ene af dem, jeg havde ønsket mig, og en af de andre nævnte havde jeg i forvejen - men det er cool at have en samlet boks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar