onsdag den 30. januar 2013

En fødselsdagsgave til mig selv

Det bliver heller ikke i dag, at jeg når ind og ser DJANGO UNCHAINED, men en hurtig tur i byen blev det da til. I Faraos Cigarer gav jeg mig selv en forsinket fødselsdagsgave, nemlig første bind af Forlaget Fahrenheits genoptryk af Jijés JERRY SPRING. Den glæder jeg mig til at læse. Og i Fona købte jeg en box med de fire THE MAGNIFICENT SEVEN-film til en hund samt John Ford-klassikeren 3 GODFATHERS til bare 25 kroner. Og for en tyver snuppede jeg en KEOMA-dvd i håb om, at den ville virke bedre end det andet eksemplar, jeg har. Men denne fryser også, så nu opgiver jeg AWE's udgave og køber en udenlandsk.

5 kommentarer:

  1. Cool med en lille gave der... men det er sgu da irriterende med problemet med KEOMA-dvden...?? Som sagt ejer jeg den også, men jeg har aldrig haft problemer med at afspille den... så enten er det en meget selektiv dvd... eller også har vi virkelig set noget af det første forsøg på Kunstig Intelligens med dvden, der føler sig fornærmet og vil afspilles...??? okay, rolig nu... ingen konspirationsteorier! - det gik lige så godt...

    Anyway, jeg har set DJANGO UNCHAINED og faktisk også omtalt den på bloggen, så feel free... det er en rigtig god film, som helt sikkert kan anbefales!

    SvarSlet
  2. Du burde skrive til Mads Jensen eller en af de andre fra AWE og bede om et ex, der virker.

    SvarSlet
    Svar
    1. AWE melder i hvert fald, at de ikke har hørt om problemet før, og at dvd'en vist ikke er blevet genoptrykt. Derfor er meget mærkeligt, hvis nogle skiver virker og andre ikke gør.

      Slet
  3. Hvordan er resten af Magnificent 7 boxen i forhold til den fremragende original?
    Cool blok i øvrigt. Ser frem til at lære meget mere om (spaghetti) westerns!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de rosende ord.

      Jeg har endnu ikke kastet mig over THE MAGNIFICENT SEVEN-filmene, men regner med at anmelde dem løbende her på bloggen. Kvaliteten af filmene skulle dog dale efterhånden som serien skrider frem.

      Slet